-sannaandersson-

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

lite update

Av sanna andersson - 1 november 2012 17:03

tänkte passa på skriva lite om dagen, fast jag inte gjort så spc mycket :)

        

åkte och hämtade frida vid 1, åkte sen till storjorden, för att rida. fast frida skulle köra horsemanchip, och så skulle poppe klippas av katarina, men kunde inte av en anledning, som jag inte behöver ta upp här.

iaf, jag körde lite dressr idag, ändast skritt, men liiite trav blev det oxå,

tränade lite på att ställa , och gå på en volt. 

Hon gick ner på tygeln och försökte verkligen idag! super glad, när det går så där bra!


och super bra jobbat med poppe! såg riktigt bra ut!

nu ska jag kolla på film ,äta godis, ocg bara njuta medans det fortfarande är lov,

imorgon ska jag oxå rida, sen till pappa.

och på lördag så ska jag på bio. förhoppningsvis!


ha en bra kväll, bloggar ev senare, men annars imorgon!:)


     

dressyr hästeeen.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna andersson - 23 maj 2013 12:37

Jag gör ett skolarbete om pink på engelskan, så därför kommer det här inlägget upp lite random ;)   - pinks real name is alecia beth moore, and she was born on Sept. 8, 1979, so she is 33 years old. - Her musical style is pop and rock, and she ...

Av sanna andersson - 15 januari 2013 17:42

hej alla!   Det är så att jag har slutat blogga på riding.blogg.se för jag hade inte tid, eftersom vi ville att bloggen skulle bli stor så kände jag att jag inte hade tid, men jag hade snart tänkt starta en ny blogg, inte har på bloggpatsen utan ...

Av sanna andersson - 7 november 2012 07:14

som rubriken säger... så har jag bytt blogg! men jag kommer ändå ha kvar denna men lägger den "åt sidan"  nu ni får ni ta och följa mig däär----> www.riding.blogg.se så hej på bloggplatsen! :* ...

Av sanna andersson - 4 november 2012 10:18


Ingen bloggning igår kväll för att jag hade helt glömt.. och just nu känner jagverkligen inte för att blogga så jag drar dagen och lite sånt kortfattat,   jag red inte igåt, så hon fick vila. elin och kristoffer kom till mig ist, och vi gick på d...

Av sanna andersson - 3 november 2012 10:11


Idag så ska jag vara med Elin oh Kristoffer, vet inte riktigt vad vi kommer göra men typ gå runt på stan. ja typ det. jag fåse om jag rider idag, kanske Frida eller Maja vill rida lillan? för jag vet inte om jag hinner ikväll :) få se hur der b...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards